دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

سقف افزایش حقوق معلمان در سال 96 چقدر هست ؟ | جزئیات خبر

سقف افزایش حقوق معلمان در سال 96 چقدر هست ؟ | جزئیات خبر

حقوق فرهنگیان سال 96 چقدر زیاد می شود؟ ، مقدار افزایش حقوق معلم ها در سال 1396 ، حقوق مدیر مدارس 96 ، حقوق ناظم مدارس در سال 1396 ،  افزایش حقوق کارکنان دولت حداقل و حداکثر حقوق کارکنان شهرداری‌ها در سال ۱۳۹۶ ،میزان افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان، ضریب حقوق کارمندان در سال 1396 ، تعیین تکلیف معوقات افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت 

ایلنا: رییس ستاد فرهنگیان روحانی از افزایش حقوق فرهنگیان به 2 میلیون و 600 هزار تومان خبر داد.

 

 

میزان افزایش حقوق کارکنان در سال 96 | «ای استخدام»

فهرست اخبار میزان افزایش حقوق  تعیین سقف حقوق - مجلس قاعده افزایش حقوق کارکنان دولت امسال چقدر حقوق می‌گیرند؟ سال اول با 250 هزار تومان حقوق دو سال هست با حقوق 

 محمد علی نجفی؛ رییس ستاد فرهنگیان روحانی در همایشی که امروز در هتل ارم برگزار شد، با اشاره به اینکه قرار بر این شده که در هر استان زیر نظر ستاد آقای روحانی، یک ستاد فرهنگیان تشکیل شود، اظهار داشت: در هفته معلم، همایش بزرگ فرهنگیان با حضور رییس جمهور برگزار می شود. 

اخبار حقوق بازنشستگان در سال 96 | «ای استخدام»

 ای استخدام معتبرترین مرجع کاریابی و اخبار و آگهی های استخدامی  کشوری در سال ۹۶ کف و سقف حقوق افزایش حقوق بازنشستگان و معلمان در مناطق  افزایش ۱۰ تا ۲۷ درصدیحقوق بازنشستگان در سال جاری حقوق دولتی بازنشستگان چقدر زیاد می‌شود؟

نجفی درباره جذب رای اولی ها، گفت: یک مسوول خاصی در ستاد آقای روحانی برای رای اولی ها به منظور آشنایی و آگاه کردن آنها در اهمیت و ارزش رای دادن مشخص شده که در این راستا اقداماتی را انجام می دهند.

حقوق سال 96 چقدر افزایش می‌یابد؟

 به احتمال قوی می‌توان گفت، حداقل مزد سال 96 کارگران نیز به یک میلیون قانون کار که دربارهافزایش حقوق و دستمزد سالانه کارگران است،

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، درباره برنامه‌های روحانی برای آموزش و پرورش به خصوص در زمینه حقوق و معیشت فرهنگیان، گفت: در دولت اول مجموعه ای از اولویت ها برای آموزش و پرورس برنامه ریزی و اجرا شد. البته به دلیل مشکلات عدیده و مهمتری که از سال های قبل مانده بود، آموزش و پرورش در اولویت های بالا قرار نداشت. عبور از تحریم ها منتفی کردن قطعنامه ها، مشکلات اقتصادی مانند تورم بالا و رکود از جمله این مشکلات بود.

افزایش 10 درصدی حقوق برای سال 96 نهایی شد - ایران جیب

 آخرین اطلاعات دریافتی در رابطه با اعداد و ارقام بودجه 1396 از نهایی شدن افزایش 10 درصدی حقوق کارکنان در سال آینده حکایت دارد.

ریس ستاد فرهنگیان روحانی افرود: در دولت دوازدهم انشاله آموزش و پرورش و فرهنگ جزو اولویت های بالای دولت قرار خواهد گرفت. تنگناهایی که در سال 92 وجود داشت امروز و در سال 96 از بین رفته و زیر ساخت های خوبی ایجاد شده است.

افزایش حقوق کارمندان در سال 96 و میزان افزایش حقوق سال 96 

طبق لایحه بودجه سال 96 حقوق کارمندان و بازنشستگان و درصد افزایش حقوق در سال 96 بتواند برای خود حقوق تعیین حقوق و دستمزد سقف درآمدها  خبرها  جزئیات دریافت کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی.

وی با اشاره به اینکه برای افزایش حقوق و مزایا در حدی که در توان  دولت بوده، اقدام شده است، خاطرنشان کرد: در سال های 88 تا 91، درآمد نفتی 285 میلیارد دلار بود. در سال های 92 تا 95  کل درامد ارزی از محل فروش نفت، 156 میلیاد دلار و اگر 4 سال روحانی را با 4 قبلش مقایسه کنیم،  100 میلیارد دلار کمتر به دست آوردیم.

برچسب ها - افزایش حقوق - عصر ایران

کد خبر:۱۳۹۶جزئیات افزایش مستمری سال 96 مددجویان کمیته امداد و بهزیستی. معاون وزیر کار گفت حداقل حقوق بازنشستگان در سال جدید.

نجفی در ادامه پاسخ به سوال  خبرنگار ایلنا، با اعلام اینکه متوسط حقوق فرهنگیان در سال 92، از  1 میلیون و 250 تا 280 هزار تومان به 2 میلیون و 600 هزار تومان در سال 96 افزایش یافته است، گفت: متوسط حقوق فرهنگیان در دولت روحانی، تقریبا 2 برابر شده است. می دانیم با وجود تنگناهاحقوق فعلی رقم ناچیزی است و معتقدیم که کم است اما دولت تلاش خودش را کرده است. در دولت دوم آقای روحانی انشاله شکاف درآمد فرهنگیان با بقیه اقشار که در این 4 سال پر نشده در 4 سال آینده پر شود.

اخبار حقوق و دستمزد و مزایا در سال 96 - ایران استخدام

خبر  افزایش حقوق معلمان در سال ۹۶ خبر جزئیات افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان (منبع: خبرگزاری فارس)  خبر ۱۱ آبان ۹۵: کارکنان دولت امسال چقدر حقوق می گیرند؟ خبر تعیین سقف حقوق و مزایا توسط شورای حقوق و دستمزد

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا در ارتباط با تخلفات صورت گرفته در صندوق فرهنگیان و بانک سرمایه که مورد سوال فرهنگیان است و همچنین درباره آخرین وضعیت ساماندهی به این صندوق گفت: بنده از  مسوولان صندوق و آموزش و پرورش درخواست می کنم که هرچه زودتر بیانیه ای یا گزارش جامعی از آنچه بر صندوق رفته در  طول سال‌های گذشته به فرهنگیان ارایه دهند. فرهنگبان باید از وضعیت صندوق اگاه شوند.

سقف حقوق معاف از مالیات در سال 96 + جدول مالیات

درآمد مالیات حقوق بگیران بخش خصوصی در لایحه بودجه 96 نسبت به سال جاری حدود 20 درصد افزایش یافته افزایش حقوق‌ معافیت مالیاتی حقوق تا سقف 18 میلیون تومان در سال آینده خبر داد.جزئیات نحوه وارد کردن شماره حساب شبا در سایت سهام عدالت  علی معلم

نجفی اضافه کرد: از طرفی دیگر باید مشخص شود که تخلفات یا سوءاستفاده‌های مالی که انجام شده، چقدر مربوط به صندوق است و چقدر به بانک سرمایه. در اغلب بانک‌ها مانند بانک سرمایه بخشی از وام‌های که پرداخت کرده اند، به موقع برگشت نشده است.

حقوق فرهنگیان در سال 96 | «ای استخدام»

اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان در سال ۹۶ (کلیه اخبار) ضریب افزایش حقوق معلمان 

متاسفانه الان همه بانک های کشور به این مسئله دچار هستند. نکته دوم کل تخلفات صندوق و وام های بانک سرمایه است که چه میزان مربوط به سال 92 و قبل از آن و چه مقدار مربوط به دولت یازدهم است. تا جایی که اطلاع دارم بخش خیلی کمی به دولت یازدهم مربوط است. در حال حاضر در این پرونده مسولان قضایی و امنیتی کمک می کنند.  متاسفانه در یک دوره بحث مربوط به صندوق رنگ و بوی سیاسی گرفت و برخی مسایل به فرهنگیان بد بیان شد.


منبع : MYPIXLOVE.BLOGSKY.COM - ILNA
نتیجه تصویری برای سقف افزایش حقوق معلمان در سال 96 چقدر هست ؟ | جزئیات خبر
سقف+افزایش+حقوق+معلمان+سال+96؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.