دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

نتیجه بازی دیشب بارسلونا پاری سن ژرمن | 18 اسفند 95 | دانلود گلها و خلاصه

نتیجه بازی دیشب بارسلونا پاری سن ژرمن | 18 اسفند 95 | دانلود گلها و خلاصه

 Paris SG  1 vs Barcelona 6 Score March 8 2017

نتیجه و خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن چهارشنبه 18 اسفند95 نتیجه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 2017 18 اسفند 95  گلها و خلاصه نتیجه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن 18 اسفند 1395 یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 20176 2017 نتیجه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن چهارشنبه 18 اسفند 1395 گلهای بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن

نتیجه و خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن چهارشنبه 18 اسفند 95

نتیجه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن | بارسانیوز

بارسلونا چهارشنبه 18 اسفند 95 پاری سن ژرمن  اروپا پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی خود پارک دِ پرنس   بارسلونا  این بازی 

Paris SG vs Barcelona Score .March 8 2017


8 Mar - Champions League Round of 16Game 2


دیدار برگشت دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی

 لیگ قهرمانان اروپا 2017

تاریخ برگزاری بازی:

چهارشنبه 18 اسفند ماه 95  -  ساعت 23:15

 

بارسلونا 6-1 پاری سن ژرمن؛ عملیات بلوگرانا

بارسلونا با پیروزی 6-1 مقابل پاری سن ژرمن و برتری 6-5 در مجموع دو دیدار، راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد. 


Image result for ‫نتیجه بازی بارسلونا پاری سن ژرمن‬‎ 

نتیجه بازی بارسلونا پاری سن ژرمن 18 اسفند 1395

بارسلونا : 6  vs  پاری سن ژرمن : 1

پخش زنده بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن 18 اسفند 1395 

نتیجه و خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن چهارشنبه 18 اسفند 95 دیدار برگشت دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

دانلود گل های بازی بارسلونا پاری سن ژرمن 18 اسفند 95


دانلود گل لیونل مسی به پاری سن ژرمن


گل خارق‌العاده کاوانی؛ بارسلونا - پاری‌ سن ژرمن


دانلود سوپر گل نیمار


دانلود گل دوم نیمار


دانلود گل به خودی کورزاوا؛ بارسلونا - پاری سن ژرمن


دانلود گل نجات بخش روبرتو؛ بارسلونا - پاری سن ژرمن


دانلود گل سوارز؛ بارسلونا - پاری سن ژرمن

نتیجه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن خلاصه و گلها دیشب

 دیدار برگشت دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن چهارشنبه 18 اسفند 95 مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تاریخ برگزاری بازی: چهارشنبه 18 اسفند ماه 95 - ساعت

دانلود خلاصه بازی بارسا و پاریسن ژرمن چهارشنبه 17 اسفند ماه 95

لینک دانلود

Image result for ‫نتیجه بازی بارسلونا پاری سن ژرمن‬‎

پیش بازی بارسلونا - پاری سن ژرمن :: ورزش سه

 دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن، امشب درچهارشنبه 18 اسفند 95  ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا  چنیننتیجه ای را در چمپیونزلیگ چهارشنبه 18 اسفند 95

بارسا ترکوند

آبی و اناری ها که در دیدار رفت با نتیجه 4-0 شکست خورده بودند، در دیدار امشب با ارائه یک نمایش فوق العاده، توانستند با نتیجه 6-1 به یپروزی برسند و راهی مرحله بعد شوند. 

 

همانطور که انتظار می رفت بارسا بازی را هجومی آغاز کرد و تنها 3 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید.

 

روی یک ارسال به دهانه دروازه پاری سن ژرمن و روی تعلل دروازه بان و مدافعان این تیم، توپ به لوئیس سوارز رسید و ضربه سر او، علی رغم تلاش آدریان رابیو، وارد دروازه شد و بارسا 1-0 پیش افتاد.

 

 

 

 

این گل انگیزه های بازیکنان بارسا را افزایش داد و بازیکنان این تیم با انگیزه بیشتری به حملات شان ادامه دادند و در مقابل بازیکنان میهمان با دفاع فشرده، تنها به فکر استفاده از ضدحملات بودند.

 

بازی با همین روند ادامه داشت و بازیکنان هر دو تیم موقعیت هایی برای باز کردن دروازه هم داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند تا اینکه در دقیقه 40، بارسا به گل دوم رسید.

 

روی یک پاس پشت مدافعان پاری سن ژرمن، اینیستا در تلاش بود تا مانع از خروج توپ از زمین شود و در این بین لاوین کورزاوا که قصد دفع توپ را داشت، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

 

این گل امید بارسایی ها را دو چندان کرد و بازیکنان این تیم در دقایق پایانی نیمه اول تلاش زیادی کردند تا با زدن گل سوم به رختکن بروند اما این اتفاق رخ نداد و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

 

 

 

 

نیمه دوم هم با حملات بارسا آغاز شد و این بار هم این تیم خیلی زود به گل رسید. حرکت نیمار از سمت چپ  با خطای مونیه در داخل محوطه جریمه همراه شد و داور بعد از مشورت با داور پشت دروازه، یک ضربه پنالتی برای بارسا اعلام کرد.

 

مسی پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم اینکه کوین تراپ جهت ضربه را تشخیص داد، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

 

 

 

بارسا که حالا تنها یک گل با جبران نتیجه دیدار رفت فاصله داشت، حملاتش را از سر گرفت اما این پاریسی ها بودند که می توانستند در دقیقه 52 به گل برسند اما ضربه کاوانی به تیر برخورد کرد.

 

حملات بارسا ادامه پیدا کرد اما پاریسی ها که کاملا خطر را احساس کرده بودند، با فشردگی بیشتری از دروازه شان دفاع می کردند.

 

در حالی که آبی و اناری ها سخت به دنبال گل چهارم بودند، این پاری سن ژرمن بود که در دقیقه 62 به گل رسید.

 

 

 

 

روی یک ارسال به محوطه جریمه بارسا، ضربه سر کورزاوا توپ را در اختیار کاوانی قرار داد و او هم با یک ضربه والی تماشایی، کار را تمام کرد.

 

بازیکنان بارسا که چیزی برای از دست دادن نداشتند، بر شدت حملات شان افزودند اما دفاع فشرده و منسجم پاریسی ها، مانع از رسیدن آنها به گل می شد.

 

تلاش نافرجام بارسا ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 88 این تیم به گل چهارم رسید. روی یک آزاد، نیمار با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و امیدهای بارسا را زنده کرد.

 

فشار حملات بارسا ادامه داشت و در اولین دقیقه از وقت های تلف شده، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای مارکینیوس روی سوارز، یک ضربه پنالتی نصیب بارسا کرد و نیمار توانست حساب کار را 5-1 کند.

 

در ثانیه های پایانی تراشتگن هم جلو کشید تا بارسا با هر 11 بازیکنش روی دروازه پاری سن ژرمن فشار بیاورد و این در نهایت به گل ششم در دقیقه 90+5 منجر شد.

 

ارسال عالی نیمار را سرجی روبرتو در در مقابل دروازه قطع کرد تا گل ششم برای بارسا رقم بخورد و این تیم با برتری 6-1، به پیروزی برسد.


بازتاب شاهکار بارسا در اسپانیا

بارسا تا دقیقه 87 بازی 3-1 از حریفش پیش بود اما دو گل از نیمار و یک گل از سرجی روبرتو حکم به برتری 6-1 و صعود این تیم به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان داد.

 

 

مارکا: بازگشتی برای تاریخ

 

 

 

 

آ.اس: بارسلونا وارد تاریخ شد

 

 

 

موندودپورتیوو: شاهکار بارسا

 

 

 

 

اسپورت: باورنکردنی، بارسا جبران کرد و به یک چهارم صعود کرد

 

 



پیش بازی بارسلونا پاری سن ژرمن چهارشنبه 18 اسفند 95

مای پیکس لاو :بارسا در حالی پا به این دیدار می‌گذارد که دیدار رفت با برتر 4-0 پی اس جی به پایان رسیده و تا به حال هیچ تیمی نتوانسته چنین نتیجه ای را در چمپیونزلیگ برگرداند. همچنین اگر بارسا نتواند این نتیجه را برگرداند، نزدیک ترین حذف آنها در یک دهه اخیر خواهد بود. با این حال لوئیس انریکه در کنفرانس خبری خود حال و هوای جنگندگی داشت و تیم او نیز برای کسب نتیجه به زمین خواهد آمد.

پیش بازی بارسلونا-پاری سن ژرمن؛

 بارسلونا برای بازی با پاری سن ژرمن،چهارشنبه 18 اسفند 95 الیکس ویدال و جرمی متئو نام دارند. پاری سن ژرمن؛  نتیجه بازی

پاری سن ژرمن  بارسلونا

 طرفداری - تیم‌های پاری سن ژرمن و بارسلونا شب گذشته از ساعت 23:15 در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماربازی - پاری سن ژرمن - بارسلونا - لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه 18 اسفند 95 نتیجه 

پاری سن ژرمن نیز در 16 بازی اخیرش شکست ناپذیر بوده (14 پیروزی و 2 تساوی) و در هیچ کدام از بازی‌های این فصل 4 گل دریافت نکرده است. آنها در دیدار رفت با درخشش دی ماریا، کاوانی و درکسلر و گلزنی این 3  توانستند نتیجه بسیار خوبی کسب کنند تا با خیالی راحت پا به نوکمپ بگذارند.

 

 برنامه ۹۰ - خلاصه بازی: پاری سن ژرمن بارسلونا

ولی ببینید پاریسن ڙرمن بازیکناشو نداشت: زلاتانچهارشنبه 18 اسفند 95.تیاگو سیلوا مصدوم شد.لوییز هم آماده نبود.مجبور شد بازی   که یه گل خوردن کل پاریسن ڙرمن بد بازی 

انریکه با قوی ترین ترکیب خود، امروز در زمین ظاهر خواهد شد و به دنبال تاریخ سازی است. الیکس ویدال و جرمی متیو به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم نخواهند بود.

 

هر چند با تیم پیش از بازی تمرین کرده اند. با این حال پاری سن ژرمن از مصدومیت ضربه سختی خورده است. آنها بازیکنان کلیدی مثل تیاگو موتا و دی ماریا را در اختیار ندارند، دو چهره ای که می‌توانستند در نوکمپ نقشی کلیدی ایفا کنند.

 

نتیجه و خلاصه بازی پاری سن ژرمن و بارسلونا 18 اسفند 95 

 نتیجه و خلاصه بازی پاری سن ژرمن و بارسلونا 18 اسفند 95 - لیگ قهرمانان. دیدار دو تیم پاری سن ژرمن وبارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2017 18 اسفند 95

ترکیب احتمالی:

 

بارسلونا :: ورزش سه

اخبار، بازی ها، برنامه بازی ها و ویدیوهای تیم بارسلونا چهارشنبه 18 اسفند 95 بازیکنان پاری سن ژرمن با وجود برتری    بازی رفت برابر بارسلونا 

 خلاصه بازی بعد از اتمام این دیدار قرار می گیرد

دانلود گل های بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن 2018 2017 , نتیجه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن 18 اسفند 95 , دانلود خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن 18 اسفند 95 , دانلود گلهای بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن چهارشنبه 18 اسفند 95 , خلاصه بازی های لیگ قهرمانان اروپا فوتبال95 , دانلود بازی های لیگ قهرمانان اروپا فوتبال 95 , دانلود خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن , خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن , گلهای بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن :: ورزش سه

اخبار، بازی ها، برنامه بازی ها و ویدیوهای تیم پاری سن ژرمن سرمربی پاری سن ژرمن،نتیجه چهارشنبه 18 اسفند 95 فردا شب مقابل بارسا
نتیجه بازی دیشب بارسلونا پاری سن ژرمن ، 18 اسفند 95 ، دانلود گلها و خلاصه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.